Ticaret Fuarlarında Başarı Yakalamak İçin Öneriler



Bir ticaret fuarından en iyi şekilde yararlanmak için, önceden biraz düşünmeniz ve bazı stratejileri ve hedefleri planlamanız gerekir. Ticari fuarlara katılan birçok kişi için yararlı olacak önerilerin bir listesini hazırladım.

Özel Tekliflerin Sunulması

Ticari fuar alanında satın alma teşviki olarak, normal indirimlerden biraz daha yüksek veya ücretsiz gönderim gibi daha iyi şartlarda “özel promosyonlar” sunmak yaygın bir uygulamadır. Katılımcılara ön bildirimde bulunarak özel promosyonlarınızı önceden tanıtmak önemlidir. Kayıtlı katılım listesini satın alıp alamayacağınızı görmek için kongre organizatörlerine başvurun. Mevcut ve bilinen potansiyel müşterilerinizi e-postalarınıza dahil etmeyi unutmayın.
Katılmayı planlamıyor olsalar bile, bu gruptaki tüketicilere “özel promosyonları göster” seçeneğini sunmak isteyebilirsiniz. Sınırlı bir süre için teklifi uzatın ve sipariş verebileceklerini belirtin. Mevcut ve potansiyel müşterilere e-posta ile gönderin ve web sitenizde duyurun. Müşterilerinizin fuarda stand açacağınızı bilmelerini sağlayın. Katılıyorlarsa, standınızı ziyaret etmeleri daha olasıdır. Katılmasalar bile, müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz tarafından ciddiye alınan bir endüstri “oyuncusu” olarak görünmek size fayda sağlayacaktır.

Yeni E-Posta Hesaplarının Toplanması

Birçok şirket, ticari fuarlarda “yeni hesap fırsatları” sunuyor. Açılış için biraz daha iyi bir indirim veya belki de sınırlı üretimli bir ürün ya da ücretsiz bir hediye sunmayı düşünebilirsiniz. Potansiyel tüketicilerinizin fuar standınıza gelmesini sağlamak için hediyeler önerebilirsiniz. Katılımcıları standınıza çekecek her şey, elbette satış fırsatlarınızı artıracaktır.
Fuar katılımcılarını, açılıştan hemen sonra arayarak yeni hesap açabilirsiniz. Veya fuar standınızı ziyaret eden kişilerin isimlerini takip için satış temsilcilerinize iletebilirsiniz. Büyük bir hediye vererek kartvizit toplamak için bir “Ödül Kasesi” kurmayı deneyin. Bu, potansiyel müşterileri toplamak için harika bir yol olabilir!

Yeni Bir Ürün Serisinin Sergilenmesi

Bir ticari fuarda yeni bir ürün serisini piyasaya sürmek için, potansiyel müşterilere mümkün olduğunca yeni ürün serisi hakkında çok özel bilgiler sunmalısınız. Ürünün çalışan bir örneğine sahip olmak idealdir, ancak bu her zaman mümkün değildir. Bu durumda, yeni ürünün prototipleri, fotoğrafları, ürün özellik sayfaları veya yeni ürünün göze çarpan özelliklerini en iyi şekilde gösterecek diğer malzemeleri olabildiğince doğru bir şekilde iletmeye çalışın. Yeni teklifleriniz hakkında heyecan yaratmak ve pop standınıza gelen ziyaretçi sayısını artırmak için, yeni ürünlerinizin büyük posterlerini asabilir ve hatta üç boyutlu sunumlarını gösterebilirsiniz.

Firmanın Benzersiz Özelliklerinin Vurgulanması

Birçok ticari fuarın atmosferinde, ürününüz ve rakipleriniz arasındaki ince ve çok sayıdaki farklılıkları iletmek zordur. Yüzlerce ürün ve markadan kendinizi sıyırmanın en etkili yolu, ürününüzü muhteşem bir şekilde vurgulamaktır. Örneğin, “Her Zaman Ücretsiz Kargo Sağlayan Firma” ya da “Ürün Desteğimiz 1 Numaralı Endişemiz” veya “Önde Gelen Ürünler” yazan büyük tabela kullanmayı seçebilirsiniz.

Firmanızın Perakende Sektöründe Büyük Oyuncu Olarak Tasvir Edilmesi

Firmanızı büyük bir ticaret fuarında, sektörde önemli bir oyuncu olarak göstermek büyük paraya mal olabilir. Bu nedenle, kendinizi büyük bir oyuncu olarak tasvir etmenin görsel sonuçlarını dikkatle gözden geçirmelisiniz. Piyasadaki en iyi ürüne sahip olabilirsiniz ancak önemli bir pazar payınız veya geniş bir ürün grubunuz yoksa, bir endüstri lideri olarak kendinizi tanıtmak kötü görünmenize neden olur.
Bunun için en büyük kat alanını kiralamaktan daha fazlasını yapmanız gerekecektir. Bu alanda yaptığınız, müşteriler üzerinde daha önemli bir etki yaratacaktır. Profesyonel ve cilalı fuar standları kesinlikle gereklidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

POP Pazarlama Nedir?

Pop Malzemeleri Nelerdir?

Perakendecilik Nedir?