Ana içeriğe atla

Beyinsiz Fenerbahçe!

Fenerbahçe’ye Yakışmayan Tavır: Mourinho Sahadan Kaçtı


Morinho Kaçtı, Fenerbahçe’ye Yakışmadı

Göztepe deplasmanında mecburiyetten kadroyu bozmayan “hokkabaz”ın 11’i doğruydu ama sahadaki oyun Fenerbahçe’nin büyüklüğüne hiç yakışmadı. Daha ilk 10 dakikada futbolcularımız kendilerini yere atarak oyunu durdurmaya çalıştı. Archie Brown, Szymanski ve Fred sürekli yerdeydi. Eğer tek taktik buysa, yazıklar olsun sana Mourinho!

Hocam kendine gel. İlk yarının bitimine dakikalar kala sahayı terk edip soyunma odasına gitmek ne demek? Sen bu takımın komutanısın. Hangi komutan savaş alanını bırakıp gider? Senin görevin son düdük çalana kadar kulübede dimdik durmaktır. Bu hareketinle hem futbolcularını yalnız bıraktın hem de milyonlarca taraftarın gözünde itibarını zedeledin.

Komutanlar savaş alanını terk etmez! Fenerbahçe hocası asla takımından önce soyunma odasına gitmez. Bu camiada hoca, futbolcuya da taraftara da örnek olur. Senin yaptığın hareket Fenerbahçe’nin büyüklüğüne gölge düşürdü.

Ben Feyenoord maçından sonra yazmıştım: “Sonuç aldatmasın.” Çünkü o gün de eksiklerimiz belliydi. Bugün korktuğumuz başımıza geldi. Senin oyun anlayışın sadece günü kurtarmak üzerine kurulu. Ama Fenerbahçe günü değil, tarihi kazanmak zorunda. Taraftar artık bahane duymak istemiyor!

Hoca, artık hokkabazlığı bırak! Bu yazıyı Göztepe maçının ilk yarısında yazdım. Devamını ikinci yarıdan sonra ekleyeceğim. Umarım o soyunma odasına gidişine bir anlam katarsın, yoksa bu hikâyenin sonu iyi bitmeyecek.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pop Malzemeleri Nelerdir?

Pop malzemeleri ; özellikle perakende sektöründe ticari pazarlama, pop pazarlama ve satış departmanlarında sıkça kullanılan bir terimdir. Pop malzemelerine değer kazandıran merchandiser ve merchandiser marketing yine bu alanda önemlidir. İngilizce açılımı ‘ Point of Purchase ’ olan pop yani Türkçesi ‘Satın Alma Noktası’ olarak tanımlanır. Pop pazarlama ise satış noktasında pazarlama anlamında da kullanılır. Pop malzemeleri aslında pazarlamanın üslubunu ve karakterini oluşturur. Pop Malzemeleri Çeşitleri Nelerdir? Raf ayracı, dolap giydirme, kasa önü stand, masa üstü stand, sepet, fiyat etiketi, asalak stand, palet eteği, şömine ve titrek gibi şekillerde karşımıza çıkan pop malzemeleri doğru yerde, doğru zamanda ve doğru teknikler ile kullanıldığı zaman satışların muhteşem bir biçimde artmasına yardımcı olur. Örneğin tüketiciler masa üstü standlarında ve kasa önü standlarında birçok küçük ürün satın alır. Doğru tanzim ve doğru teşhir ürünleri sattırır. Tüketicilerin doğru...

POP Pazarlama Nedir?

Pop pazarlama yani satış noktasında pazarlama son yıllarda git gide popülerleşen bir kavramdır. Pazarlama; günümüzün dijitalleşen dünyasında pazar araştırması, fiyatlandırma, hizmet sunumu, ürün geliştirme ve pazarlama iletişimi gibi karmaşık süreçlere doğru evrildi. Bu süreçte tüketici içgörüsü ve marka stratejisi gibi iki kavram belirgin hale gelmeye başladı. İşte bu noktada point of purchase diye adlandırılan pop pazarlama önem kazandı. Peki p.o.p nedir ? Point of Purchase kavramının kısaltılmış hali olan bu kavram Türkçe’ye satış noktasında pazarlama olarak çevriliyor. Yani pop nedir kısaca bahsedecek olursak müşterinin tam ihtiyaç duyacağı noktada satış anlamına gelir. Yağmur yağarken şemsiyecilerin bir anda ortaya çıkıp şemsiye satması pop pazarlama yöntemine örnek teşkil eder. Tüketici İçgörüsü ve Marka Stratejisinin Buluşma Noktası: Pop Pazarlama Tüketici içgörüsü; tüketicinin istek, arzu, beklenti, özlem ve motivasyonlarının, satın alma ve tüketim davranışlar...

Perakendecilik Nedir?

Perakendecilik ; mal ve hizmetlerin, bir firma vasıtasıyla tek tek ya da birkaç parça halinde tüketiciye satılmasıdır. Perakendecilik nedir sorusunun cevabı budur. Perakendecilik tanımı nda tüketici ve tüketicinin satın alma kararı büyük önem taşır. Rekabetin çok yoğun olduğu perakendecilik sektörü bu yüzden pazarlamanın uzmanlık alanına girer. Günümüzde perakendecilik türleri çok fazladır. Mağazalı perakende kurumları, bağımsız mağazalar, birleşik perakendeler, zincir mağazalar, AVMler, süpermarketler, hipermarketler, köşe mağazacılığı, indirim mağazaları ve franchise’lar perakendecilik çeşitleri arasında sayılabilir. Pek çok sektörde olduğu gibi günümüzde birçok büyük perakendecilik zinciri, küçük ve bağımsız perakendecileri işinden ediyor. Bugün dünyada ve Türkiye’de birçok perakende zinciri küresel olarak yayılıyor. Eczanelerden, marketlere, akaryakıt istasyonlarına ve restoranlara kadar ürün ve hizmet sektörlerinin tüm alanlarında küresel bir zincir anlayışı piyasayı do...