2019 Yılbaşı Mağaza Tanzim İpuçları
Black Friday, Bekarlar Günü ve Yılbaşı derken perakende pazarlamacılarının Kasım-Aralık acele etmelerine yardımcı olacak etkin bir mağaza içi strateji oluşturduklarını ve bu durumun telaş yarattığını biliyoruz.
Kasım ve Aralık aylarında, yüksek bir müşteri yüzdesi hediye alma moduna giriyor. Genellikle tüketiciler, bu aylarda araştırma yapıyor ve çokça ürün satın alıyorlar. Bu yüzden perakendecilik alanında, point of purchase pazarlama stratejileri bu dönemde öne çıkıyor. Satış noktasında pazarlama ile satın alma niyeti taşıyan tüketicilerin satın alma eylemlerini gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz. Özellikle perakende sektöründe çalışanlar için mağaza tanzim yöntemleri önemli hale geliyor. Pop standlar, ürün teşhir standı modelleri ve görsel pazarlama iletişimi araçları ile tüketicileri ürünlere doğru bir biçimde yönlendirmek gerekiyor. Görsel alışveriş, alışveriş yapanları çekmek ve işinizi hediye satın alma yolculuğunun bir parçası haline getirmek için harika bir yoldur. Bu özel günlerde satışlarınızı arttırmak için dört görsel merchandising ipucu paylaşalım:
İlk İzlenim Önemlidir
Tatil alışverişçileri, tatil deneyimini yaşamak için internet alışverişi yerine fiziksel mağazaları ziyaret ederek tatilin keyfini çıkarır. Bu deneyimi sunmanın etkili bir yolu, özel gün ile ilgili mağaza tabelalarınız ve görselleriniz için bir tema ve konsept oluşturmaktır. Bu tema, mağaza genelinde tutarlı olmalıdır. Alışveriş yapanları çekmek için girişte harika bir ilk izlenim yaratın ve mağazadaki tabelalarda aynı tasarım öğelerini sürdürün. Girişte dikkat çekmek için harika reklam tabelaları kullanın ve bu görselleri çekici ürün teşhir standları ile destekleyin.
Standlara Önem Verin ve Onları Sık Sık Değiştirin
Müşterileri, düzenli aralıklarla değiştirilen tabelalar ve standlar ile meşgul ediyoruz. Promosyon yapmanın ve bir başarıya imza atmanın altın anahtarı, alanınızdan ödün vermeden ürünlerinizi öne çıkaran, dijital baskılar ve görsellerle dizayn edilmiş, kolayca değiştirilebilen teşhir standlarıdır. Mağaza vitrinlerini ve ürün teşhir standlarını sık sık değiştirin. Kısacası mağazanızı; alışveriş yapanların, mağazadaki yeniliklerden haberdar olmaları ve gelip ödeme yapmaları için cazip hale getirin. Tatil kalabalığı başlamadan önce, takımınızla bir takvim oluşturun. Ne tür bir mağaza tanzimi kullanacağınızı belirleyin. Tatil günleri boyunca hangi reklam türünün daha verimli olacağını tespit edin. Mağaza zemini görselleri mi, kasa yanı reklam tabelaları mı? Ayrıca ürün teşhir standlarındaki içeriklerin ne zaman değişmesi gerektiğini önceden planlayın.
Dürtüsel Satın Alımlardan En İyi Şekilde Yararlanın
Dürtüsel satın alımları teşvik etmek için mağaza genelinde “indirim” iletişim tabelalarını kullanın. Çünkü psikolojik olarak herkes pazarlık yapmayı çok sever! Alışveriş yapanların dikkatini çekmek için yenilikçi yollar oluşturmaktan kaçınmayın. Doğru bir şekilde ayarlanmışsa, kasa önü standlarında bulunan promosyon ürünleri tam anlamıyla bir altın madenidir. Müşterilerin ürünleri kolayca görebilmesi, ürünlerin görünür olması ve son dakika dürtü satın alımlarını teşvik etmek için küçük ürünlerin bulunması gerekir.
Mobil Deneyiminizi Optimize Edin
Geçen yıl online alışveriş trafiğinin yaklaşık yarısı mobil cihazlardan geldi ve mağaza içi satışların % 56'sı mobil alışverişlerden etkilendi. Perakendeciler; alışveriş yaparken, internete dramatik bir geçiş yapan, bilgiye daha iyi erişmek için artan tüketici isteğini görüyorlar. Mağaza genelinde daha cazip ve ilgi çekici dijital mobil temas noktalarının kullanılması, bu yeni tüketici ihtiyacını ele alıyor. Bu yüzden perakendecilerin mobil deneyim üzerine düşünmesi ve mağaza tanzimlerini mobil olarak optimize etmesi kritik bir önem taşıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder