Ana içeriğe atla

Beyinsiz Fenerbahçe!

POP Stand Üretim Teknikleri Nelerdir?



Pop stand üretim teknikleri; günümüzde reklam ve pazarlama sektörü açısından hayati bir önem taşır. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte ortaya çıkan yeni materyaller ve uygulamalarla çok şık Pop standları üretmek artık mümkündür. Pop stand tasarımları ve pop grafikleri konusunda yaşanan gelişmeler, gelir arttırıcı fırsatların kapılarını açar. Point of purchase denilen pop pazarlama ya da Türkçe adıyla satış noktasında pazarlama faaliyetlerinin etkileyici olabilmesi için perakende sektöründe mutlaka pop standlardan yararlanmak gerekiyor. Pop stand uygulamalarında çeşitlilik her geçen gün artıyor. Roll-up standlardan, tekstil ve kumaş malzemelere kadar farklı materyaller, grafik ve dizaynlarla çeşitlenen pop noktasi uygulamaları, perakendecilik sektöründe kullanılan dayanıklı bannerlar gibi farklı çeşitler mevcuttur. Şık ve çarpıcı pop display ve uygulamaları tüketicilerin satın alma kararlarını etkiler ve kar oranlarını arttırabilirsiniz.

Roll-Up Standlar

Roll-up standlar, hafif malzemelerden üretildiği için rahat bir şekilde taşınabilir. Farklı malzemelerden üretilebilen roll-up standlarda kullanılacak materyallerin ışık geçirmeyen özelliklere sahip olması önemlidir. Ayrıca ışık bloklayıcı bir film katmanı ile arkadan gelebilecek ışık ve diğer etkenleri engelleyerek grafik görüntünün bozulmaması gerekir. Roll-up standlar metal bir kutu içinde sarılı şekilde taşındığı için baskıların esnek materyallerin üzerine yapılması gereklidir. Ayrıca bu tür standların kenarlarının kıvrılmaması ve düz görünmesi gerekir. Bu açıdan 8 mil blokout polyester film, blokout film ya da polipropilen uygulanmış vinil bannerları piyasada en iyi sonuç verdiği için yaygın olarak kullanılır.

Kumaş Reklamlar

Pop teşhirlerinden birisi de kumaş reklamlardır. Kumaş reklamlar, vinil ürünlere göre daha çevre dostudur ve kumaş ürünler grafiklere daha yumuşak bir görüntü katar. Kumaş pop teşhirleri üretmek isteyen kişiler boya süblimasyon yöntemini kullanmalıdır. Direkt baskı veya sıcak transfer baskı yönteminin yanı sıra boya süblimasyon işlemi daha şık bir görüntü sergiler. Boya süblimasyon, beyaz ya da açık renk bir zemine uygulanmalıdır. Zemine özel bir kaplama ya da polimer kaplaması yapılırsa mürekkebin sabitlenmesi sağlanır.

Pop Up Standlar

Pop up standlar artık yalnızca fuarlarda kullanılmıyor. Pop up standlar günümüzde mağazalarda da kullanılıyor. Pop up standları üretilirken en son iskeleti için 20 mil kalınlığında kompozit paneller yapılmalı ve bu panellere ışık önleyen katman, grafik katmanı ve laminasyon gibi uygulamalar yapılmalıdır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pop Malzemeleri Nelerdir?

Pop malzemeleri ; özellikle perakende sektöründe ticari pazarlama, pop pazarlama ve satış departmanlarında sıkça kullanılan bir terimdir. Pop malzemelerine değer kazandıran merchandiser ve merchandiser marketing yine bu alanda önemlidir. İngilizce açılımı ‘ Point of Purchase ’ olan pop yani Türkçesi ‘Satın Alma Noktası’ olarak tanımlanır. Pop pazarlama ise satış noktasında pazarlama anlamında da kullanılır. Pop malzemeleri aslında pazarlamanın üslubunu ve karakterini oluşturur. Pop Malzemeleri Çeşitleri Nelerdir? Raf ayracı, dolap giydirme, kasa önü stand, masa üstü stand, sepet, fiyat etiketi, asalak stand, palet eteği, şömine ve titrek gibi şekillerde karşımıza çıkan pop malzemeleri doğru yerde, doğru zamanda ve doğru teknikler ile kullanıldığı zaman satışların muhteşem bir biçimde artmasına yardımcı olur. Örneğin tüketiciler masa üstü standlarında ve kasa önü standlarında birçok küçük ürün satın alır. Doğru tanzim ve doğru teşhir ürünleri sattırır. Tüketicilerin doğru...

POP Pazarlama Nedir?

Pop pazarlama yani satış noktasında pazarlama son yıllarda git gide popülerleşen bir kavramdır. Pazarlama; günümüzün dijitalleşen dünyasında pazar araştırması, fiyatlandırma, hizmet sunumu, ürün geliştirme ve pazarlama iletişimi gibi karmaşık süreçlere doğru evrildi. Bu süreçte tüketici içgörüsü ve marka stratejisi gibi iki kavram belirgin hale gelmeye başladı. İşte bu noktada point of purchase diye adlandırılan pop pazarlama önem kazandı. Peki p.o.p nedir ? Point of Purchase kavramının kısaltılmış hali olan bu kavram Türkçe’ye satış noktasında pazarlama olarak çevriliyor. Yani pop nedir kısaca bahsedecek olursak müşterinin tam ihtiyaç duyacağı noktada satış anlamına gelir. Yağmur yağarken şemsiyecilerin bir anda ortaya çıkıp şemsiye satması pop pazarlama yöntemine örnek teşkil eder. Tüketici İçgörüsü ve Marka Stratejisinin Buluşma Noktası: Pop Pazarlama Tüketici içgörüsü; tüketicinin istek, arzu, beklenti, özlem ve motivasyonlarının, satın alma ve tüketim davranışlar...

Perakendecilik Nedir?

Perakendecilik ; mal ve hizmetlerin, bir firma vasıtasıyla tek tek ya da birkaç parça halinde tüketiciye satılmasıdır. Perakendecilik nedir sorusunun cevabı budur. Perakendecilik tanımı nda tüketici ve tüketicinin satın alma kararı büyük önem taşır. Rekabetin çok yoğun olduğu perakendecilik sektörü bu yüzden pazarlamanın uzmanlık alanına girer. Günümüzde perakendecilik türleri çok fazladır. Mağazalı perakende kurumları, bağımsız mağazalar, birleşik perakendeler, zincir mağazalar, AVMler, süpermarketler, hipermarketler, köşe mağazacılığı, indirim mağazaları ve franchise’lar perakendecilik çeşitleri arasında sayılabilir. Pek çok sektörde olduğu gibi günümüzde birçok büyük perakendecilik zinciri, küçük ve bağımsız perakendecileri işinden ediyor. Bugün dünyada ve Türkiye’de birçok perakende zinciri küresel olarak yayılıyor. Eczanelerden, marketlere, akaryakıt istasyonlarına ve restoranlara kadar ürün ve hizmet sektörlerinin tüm alanlarında küresel bir zincir anlayışı piyasayı do...